Options
ปัจจัยทางการสื่อสารการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้บริการสถานีบริการ น้ํามันของผู้ขับขี่รถยนต์ในกรุงเทพมหานคร
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2543
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นรนัดดา ชัยมงคล (2543) ปัจจัยทางการสื่อสารการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้บริการสถานีบริการ น้ํามันของผู้ขับขี่รถยนต์ในกรุงเทพมหานคร.
File(s)