Options
ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยการสื่อสารการตลาดของผู้ให้บริการสินเชื่อเช่าซื้อประเภทบุคคลรายย่อย กับรูปแบบการดําเนินชีวิตและพฤติกรรมการใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = The Relationship between marketing communication factors of the personal loan provider's (hire-purchase type) and lifestyle and personal loan behavior of the consumer in Bangkok metropolitan / นิจพร วรพจน์พิศุทธิ์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2549
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นิจพร วรพจน์พิศุทธิ์ (2549) ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยการสื่อสารการตลาดของผู้ให้บริการสินเชื่อเช่าซื้อประเภทบุคคลรายย่อย กับรูปแบบการดําเนินชีวิตและพฤติกรรมการใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = The Relationship between marketing communication factors of the personal loan provider's (hire-purchase type) and lifestyle and personal loan behavior of the consumer in Bangkok metropolitan / นิจพร วรพจน์พิศุทธิ์..
File(s)
Views
6
Last Week
1
1
Acquisition Date
Mar 31, 2023
Mar 31, 2023
Downloads
15
Last Week
2
2
Acquisition Date
Mar 31, 2023
Mar 31, 2023