Options
การสื่อสารการตลาดเพื่อสังคมของพระพยอม กัลยาโณ = Social marketing communication: a case study of Phra Payom Kalayano / กิรณา ปิติศศิกร.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2009
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
กิรณา ปิติศศิกร (2552) การสื่อสารการตลาดเพื่อสังคมของพระพยอม กัลยาโณ = Social marketing communication: a case study of Phra Payom Kalayano / กิรณา ปิติศศิกร..
File(s)
Views
11
Last Week
1
1
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023
Downloads
90
Last Week
1
1
Last Month
12
12
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023