logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Research Support Office (RSO)
  4. RSO: Conference Papers
  5. ปัจจัยทางประชากรศาสตร์ ปัจจัยทางจิตวิทยา และส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยว: การสังเคราะห์งานวิจัยโดยใช้หลักการวิเคราะห์อภิมาน
 
Options

ปัจจัยทางประชากรศาสตร์ ปัจจัยทางจิตวิทยา และส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยว: การสังเคราะห์งานวิจัยโดยใช้หลักการวิเคราะห์อภิมาน

Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2018-06-08
Author(s)
มยุรี เสือคำราม
โกวิท รุ่งเสรีรัช
ณัฏฐชา อุบลนุช
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Public Policy and Administration
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
มยุรี เสือคำราม, โกวิท รุ่งเสรีรัช, ณัฏฐชา อุบลนุช (2018-06-08) ปัจจัยทางประชากรศาสตร์ ปัจจัยทางจิตวิทยา และส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยว: การสังเคราะห์งานวิจัยโดยใช้หลักการวิเคราะห์อภิมาน.
File(s)
 proceeding_0151 มยุรี+โกวิท.pdf (278.89 KB)
Views
250
Acquisition Date
Mar 26, 2023
Downloads
1033
Acquisition Date
Mar 26, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS