Options
การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการ ตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าภายในตลาดนัดสวนจตุจักร / จิรัฐ เนตรสว่าง.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
จิรัฐ เนตรสว่าง (2548) การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการ ตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าภายในตลาดนัดสวนจตุจักร / จิรัฐ เนตรสว่าง..
File(s)
Views
3
Acquisition Date
Sep 27, 2023
Sep 27, 2023
Downloads
16
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 27, 2023
Sep 27, 2023