logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses
  5. การเปิดรับสื่อโฆษณากับพฤติกรรมการใช้ยาดมของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร
 
Options

การเปิดรับสื่อโฆษณากับพฤติกรรมการใช้ยาดมของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2000
Author(s)
ธิดารัตน์ เดชะวลีกุล
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ธิดารัตน์ เดชะวลีกุล (2543) การเปิดรับสื่อโฆษณากับพฤติกรรมการใช้ยาดมของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร.
File(s)
 161440.pdf (4.48 MB)
Views
36
Acquisition Date
Sep 27, 2023
Downloads
75
Acquisition Date
Sep 27, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS