Options
การศึกษาความคิดเห็นของลูกค้าที่มีต่อบริการของธนาคารผ่านระบบ SMS banking กรณีศึกษา : ธนาคารกรุงศรีอยุธยาจํากัด มหาชน = Customer' opinions on SMS banking service of Bank of Ayudhya Public Company Limited / ชัยธัช จิวากานนท์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2551
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ชัยธัช จิวากานนท์ (2551) การศึกษาความคิดเห็นของลูกค้าที่มีต่อบริการของธนาคารผ่านระบบ SMS banking กรณีศึกษา : ธนาคารกรุงศรีอยุธยาจํากัด มหาชน = Customer' opinions on SMS banking service of Bank of Ayudhya Public Company Limited / ชัยธัช จิวากานนท์..
File(s)