Options
A Study on Usage Behaviors and Marketing Factors Affecting Tronical Tune Purchase
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2014
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Information Technology division
Abstract
โครงร่างการวิจัยนี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาวิชาการค้นคว้าและการเขียนงานวิจัยระดับปริญญาตรี (Introduction to Undergraduate Research) สาขาวิชา เทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย ทำการศึกษาเกี่ยวกับพฤติกรรมการใช้งานและปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการซื้อ Tronical Tune ในกลุ่มนักศึกษา ใช้การเก็บข้อมูลผ่านทางระบบ Online Survey โดยการส่งเมล ยังกลุ่มตัวอย่าง และ โพสต์ FaceBook
Subject(s)
Access Rights
restricted
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Undergraduate Research (2014) A Study on Usage Behaviors and Marketing Factors Affecting Tronical Tune Purchase.
File(s)
Views
5
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
43
Last Month
4
4
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023