English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Research Outputs
Projects
People
Statistics
English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Home
1. Schools / Colleges
School of Economics (EC)
EC: Theses
การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบในการพิจารณาเลือกซื้อเครื่องดื่มชาสมุนไพร / ศิริลักษณ์ วิกยานนท์.
Export
Statistics
Options
Show all metadata (technical view)
การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบในการพิจารณาเลือกซื้อเครื่องดื่มชาสมุนไพร / ศิริลักษณ์ วิกยานนท์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2002
Author(s)
ศิริลักษณ์ วิกยานนท์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ศิริลักษณ์ วิกยานนท์ (2545) การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบในการพิจารณาเลือกซื้อเครื่องดื่มชาสมุนไพร / ศิริลักษณ์ วิกยานนท์..
File(s)
198823.pdf (2.76 MB)
Show more
Views
102
Last Week
2
Last Month
2
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Downloads
163
Last Week
1
Last Month
3
Acquisition Date
Sep 29, 2023
google-scholar
View Details