logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. กลยุทธ์ในการเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้าเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน ศึกษากรณี ธนาคารทหารไทย จํากัด (มหาชน) สาขาชิดลม [ซีดี-รอม] / ศรอนงค์ เจริญชนม์.
 
Options

กลยุทธ์ในการเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้าเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน ศึกษากรณี ธนาคารทหารไทย จํากัด (มหาชน) สาขาชิดลม [ซีดี-รอม] / ศรอนงค์ เจริญชนม์.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2551
Author(s)
ศรอนงค์ เจริญชนม์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ศรอนงค์ เจริญชนม์ (2551) กลยุทธ์ในการเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้าเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน ศึกษากรณี ธนาคารทหารไทย จํากัด (มหาชน) สาขาชิดลม [ซีดี-รอม] / ศรอนงค์ เจริญชนม์..
File(s)
 213025.pdf (1.68 MB)
Views
1
Acquisition Date
Mar 27, 2023
Downloads
4
Acquisition Date
Mar 27, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS