logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาปัจจัยความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของโรงแรมเดอะรีเจ้นท์ ชะอําบีช รีสอร์ท จังหวัดเพชรบุรี / ธภัตครา การินทร์.
 
Options

การศึกษาปัจจัยความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของโรงแรมเดอะรีเจ้นท์ ชะอําบีช รีสอร์ท จังหวัดเพชรบุรี / ธภัตครา การินทร์.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2546
Author(s)
ธภัตศรา การินทร์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ธภัตศรา การินทร์ (2546) การศึกษาปัจจัยความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของโรงแรมเดอะรีเจ้นท์ ชะอําบีช รีสอร์ท จังหวัดเพชรบุรี / ธภัตครา การินทร์..
File(s)
 198882.pdf (1.79 MB)
Views
18
Acquisition Date
Mar 27, 2023
Downloads
28
Acquisition Date
Mar 27, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS