Options
กลยุทธ์การแก้ไขปัญหาการยกเลิกกรมธรรม์ของช่องทางการขายผ่านทางโทรศัพท์ กรณีศึกษา บริษัท XYZ จํากัด [ซีดี-รอม] / พีรพงษ์ จิตจาตุรันต์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พีรพงษ์ จิตจาตุรันต์ (2548) กลยุทธ์การแก้ไขปัญหาการยกเลิกกรมธรรม์ของช่องทางการขายผ่านทางโทรศัพท์ กรณีศึกษา บริษัท XYZ จํากัด [ซีดี-รอม] / พีรพงษ์ จิตจาตุรันต์..
File(s)
Views
1
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
31
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023