logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและปัจจัยส่วนบุคคลที่ใช้ประกอบการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลยี่ห้อฮอนด้าของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร / สุรเชษฎ์ บุษกรแก้ว.
 
Options

การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและปัจจัยส่วนบุคคลที่ใช้ประกอบการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลยี่ห้อฮอนด้าของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร / สุรเชษฎ์ บุษกรแก้ว.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2546
Author(s)
สุรเชษฎ์ บุษกรแก้ว
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุรเชษฎ์ บุษกรแก้ว (2546) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดและปัจจัยส่วนบุคคลที่ใช้ประกอบการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลยี่ห้อฮอนด้าของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร / สุรเชษฎ์ บุษกรแก้ว..
File(s)
 199768.pdf (2.32 MB)
Views
21
Last Month
1
Acquisition Date
Jun 7, 2023
Downloads
35
Last Week
1
Last Month
4
Acquisition Date
Jun 7, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS