logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. แนวทางและกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อความสําเร็จของร้านเซเว่น ระหว่างปี พ.ศ.2540-2543 [ดิสก์เก็ต] = Guideline and marketing communication strategy for the success of 7-Eleven store, during 1997-2000 /
 
Options

แนวทางและกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อความสําเร็จของร้านเซเว่น ระหว่างปี พ.ศ.2540-2543 [ดิสก์เก็ต] = Guideline and marketing communication strategy for the success of 7-Eleven store, during 1997-2000 /

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2545
Author(s)
วริยา ประภานนท์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
วริยา ประภานนท์ (2545) แนวทางและกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อความสําเร็จของร้านเซเว่น ระหว่างปี พ.ศ.2540-2543 [ดิสก์เก็ต] = Guideline and marketing communication strategy for the success of 7-Eleven store, during 1997-2000 /.
File(s)
 156176.pdf (6.57 MB)
google-scholar
Views
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS