logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการพิจารณาเลือกซื้อบ้านมือสองในกรุงเทพมหานคร / นวลจันทร์ หงส์สุวรรณเกศ.
 
Options

การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการพิจารณาเลือกซื้อบ้านมือสองในกรุงเทพมหานคร / นวลจันทร์ หงส์สุวรรณเกศ.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2548
Author(s)
นวลจันทร์ หงส์สุวรรณเกศ
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นวลจันทร์ หงส์สุวรรณเกศ (2548) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการพิจารณาเลือกซื้อบ้านมือสองในกรุงเทพมหานคร / นวลจันทร์ หงส์สุวรรณเกศ..
File(s)
 199807.pdf (3.51 MB)
Views
22
Acquisition Date
Mar 27, 2023
Downloads
46
Acquisition Date
Mar 27, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS