Options
กลยุทธ์ทางการตลาดของธุรกิจสถาบันการสอนศิลปะการแสดง กรณีศึกษาบริษัท สปีดวัน อาร์ทิส แมเนจเม้นท์ จำกัด
Journal
Proceedings of the 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 2nd UTCC Graduate Research Conference 2007
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2007
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Humanities
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
เศรษฐฐิช์ยา วงศ์รัตน์, บุหงา โปซิว (2007) กลยุทธ์ทางการตลาดของธุรกิจสถาบันการสอนศิลปะการแสดง กรณีศึกษาบริษัท สปีดวัน อาร์ทิส แมเนจเม้นท์ จำกัด.
File(s)
Views
3
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
26
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023