logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses
  5. ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้ศูนย์บริการธนาคารอัตโนมัติของ ธนาคารกสิกรไทย จํากัด (มหาชน) (TFS e-banking Center) / สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์.
 
Options

ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้ศูนย์บริการธนาคารอัตโนมัติของ ธนาคารกสิกรไทย จํากัด (มหาชน) (TFS e-banking Center) / สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2001
Author(s)
สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์ (2544) ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้ศูนย์บริการธนาคารอัตโนมัติของ ธนาคารกสิกรไทย จํากัด (มหาชน) (TFS e-banking Center) / สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์..
File(s)
 199717.pdf (2.97 MB)
Views
8
Acquisition Date
Sep 23, 2023
Downloads
24
Acquisition Date
Sep 23, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS