Options
การศึกษาพฤติกรรมการดื่มและปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อการดื่มแอลกอฮอล์ผสมพร้อมดื่มของนักศึกษาปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเอกชน / นัทนิชา หาสุนทรี.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นัทนิชา หาสุนทรี (2548) การศึกษาพฤติกรรมการดื่มและปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อการดื่มแอลกอฮอล์ผสมพร้อมดื่มของนักศึกษาปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเอกชน / นัทนิชา หาสุนทรี..
File(s)
Views
12
Last Week
1
1
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023
Downloads
26
Last Month
3
3
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023