logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Research Support Office (RSO)
  4. RSO: Conference Papers
  5. การสร้างแบรนด์บุคคลในยุคประเทศไทย 4.0
 
Options

การสร้างแบรนด์บุคคลในยุคประเทศไทย 4.0

Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
ตระหนักจิต ยุตยรรยง
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ตระหนักจิต ยุตยรรยง (2018-06-08) การสร้างแบรนด์บุคคลในยุคประเทศไทย 4.0.
File(s)
 0004 ตระหนักจิต ยุตยรรยง.pdf (186.97 KB)
Views
90
Last Month
1
Acquisition Date
Oct 4, 2023
Downloads
1050
Last Week
1
Last Month
11
Acquisition Date
Oct 4, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS