Options
การสร้างแบรนด์บุคคลในยุคประเทศไทย 4.0
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2018-06-08
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ตระหนักจิต ยุตยรรยง (2018-06-08) การสร้างแบรนด์บุคคลในยุคประเทศไทย 4.0.
Views
75
Acquisition Date
Mar 31, 2023
Mar 31, 2023
Downloads
1004
Last Week
1
1
Acquisition Date
Mar 31, 2023
Mar 31, 2023