logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาพฤติกรรม และ ปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจเลือกซื้อพิซซ่าในเขตกรุงเทพมหานคร / ก่อเกียรติ อักษราชัยพฤกษ์.
 
Options

การศึกษาพฤติกรรม และ ปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจเลือกซื้อพิซซ่าในเขตกรุงเทพมหานคร / ก่อเกียรติ อักษราชัยพฤกษ์.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2544
Author(s)
ก่อเกียรติ อักษราชัยพฤกษ์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ก่อเกียรติ อักษราชัยพฤกษ์ (2544) การศึกษาพฤติกรรม และ ปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจเลือกซื้อพิซซ่าในเขตกรุงเทพมหานคร / ก่อเกียรติ อักษราชัยพฤกษ์..
File(s)
 200413.pdf (1.39 MB)
Views
17
Acquisition Date
Mar 26, 2023
Downloads
59
Acquisition Date
Mar 26, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS