logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Research Support Office (RSO)
  4. RSO: Conference Papers
  5. การส่งเสริมการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร
 
Options

การส่งเสริมการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร

Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
พิมพ์ชนก กุลจรัสธนา
ชุติมาวดี ทองจีน
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พิมพ์ชนก กุลจรัสธนา, ชุติมาวดี ทองจีน (2018-06-08) การส่งเสริมการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร.
File(s)
 proceeding_0118 พิมพ์ชนก.pdf (186.95 KB)
Views
138
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Downloads
565
Last Week
1
Last Month
21
Acquisition Date
Sep 26, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS