Options
การส่งเสริมการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
พิมพ์ชนก กุลจรัสธนา
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พิมพ์ชนก กุลจรัสธนา, ชุติมาวดี ทองจีน (2018-06-08) การส่งเสริมการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าวัยรุ่นในกรุงเทพมหานคร.
Views
138
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023
Downloads
565
Last Week
1
1
Last Month
21
21
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023