Options
Online Shopping Decision Behaviors of Undergraduate Students
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2013
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Information Technology division
Abstract
การสำรวจนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อสำรวจพฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าออนไลน์ของกลุ่มเด็กนักศึกษาในเขตกรุงเทพมหานคร โดยการเก็บข้อมูลผ่านทางระบบ the Bristol University Online Survey เป็นเครื่องมือในการเก็บข้อมูลกับกลุ่มตัวอย่าง จากผลการสำรวจพบว่า ช่องทางที่กลุ่มตัวอย่างใช้เพื่อติดต่อซื้อสินค้ามากที่สุดคือ เฟสบุค,ไลน์ และเว็บไซต์ของทางร้าน นอกจากนี้ยังมีการสรุปสินค้าที่เป็นที่นิยมซื้อ,ระยะเวลาในการเลือกซื้อ,ราคาที่ซื้อในแต่ละครั้ง และเหตุผลที่เลือกซื้อสินค้าออนไลน์ดังแสดงในผลการสำรวจนี้
Subject(s)
Access Rights
restricted
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Panuchart Bunyakiati, Benjawan Leecharoen (2013) Online Shopping Decision Behaviors of Undergraduate Students.
File(s)