Options
การเปิดรับข่าวสารการสื่อสารการตลาดของยาสีฟันสมุนไพรที่มีผลต่อทัศนคติและพฤติกรรมการซื้อใช้ยาสีฟันสมุนไพรของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The Effect of marketing communication exposure on the Bangkok metropolitan consumer's atitude and usage-purchasing behavior toward the herbal toothpaste / ฐิตินาฏ เจดีย์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ฐิตินาฏ เจดีย์ (2549) การเปิดรับข่าวสารการสื่อสารการตลาดของยาสีฟันสมุนไพรที่มีผลต่อทัศนคติและพฤติกรรมการซื้อใช้ยาสีฟันสมุนไพรของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The Effect of marketing communication exposure on the Bangkok metropolitan consumer's atitude and usage-purchasing behavior toward the herbal toothpaste / ฐิตินาฏ เจดีย์..
File(s)
Views
24
Acquisition Date
Oct 4, 2023
Oct 4, 2023
Downloads
75
Last Week
2
2
Last Month
2
2
Acquisition Date
Oct 4, 2023
Oct 4, 2023