logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. Customer perception and customer behaviors of Thai fast food restaurants : a case study of tasty Thai restaurants in Thailand = การรับรู้และพฤติกรรมของผู้บริโภคต่อไทยฟาสต์ฟู้ดในประเทศไทย กรณีศึกษาร้านอาหารเทสตี้ไทย เรสเตอรอง / Supattwarin Thathong.
 
Options

Customer perception and customer behaviors of Thai fast food restaurants : a case study of tasty Thai restaurants in Thailand = การรับรู้และพฤติกรรมของผู้บริโภคต่อไทยฟาสต์ฟู้ดในประเทศไทย กรณีศึกษาร้านอาหารเทสตี้ไทย เรสเตอรอง / Supattwarin Thathong.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2550
Author(s)
Thathong, Supattwarin
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Supattwarin Thathong. (2550) Customer perception and customer behaviors of Thai fast food restaurants : a case study of tasty Thai restaurants in Thailand = การรับรู้และพฤติกรรมของผู้บริโภคต่อไทยฟาสต์ฟู้ดในประเทศไทย กรณีศึกษาร้านอาหารเทสตี้ไทย เรสเตอรอง / Supattwarin Thathong..
File(s)
 209574.pdf (3.24 MB)
google-scholar
Views
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS