Options
การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์
Journal
Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Science and Technology
Abstract
การศึกษานี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัญหาการจัดการเชิงกลยุทธ์ระดับองค์กรและการจัดการตลาดที่มียอดขายไม่เพิ่มขึ้น โดยนำเอาความรู้เชิงกลยุทธ์ทางการคลาดมาใช้ มีการวิเคราะห์หาจุดแข็ง จุดอ่อน โอกาส และอุปสรรคของกิจการ
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ดลยา คณานับ, ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ (2006) การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์.
File(s)
Views
38
Last Month
11
11
Acquisition Date
Sep 23, 2023
Sep 23, 2023
Downloads
103
Last Month
11
11
Acquisition Date
Sep 23, 2023
Sep 23, 2023