logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Science and Technology (ST)
  4. ST: Conference Papers
  5. การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์
 
Options

การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์

Journal
Proceedings of the 1st UTCC Graduate Research Conference 2006: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 1st UTCC Graduate Research Conference 2006
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
ดลยา คณานับ
ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Science and Technology
Abstract
การศึกษานี้ มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาปัญหาการจัดการเชิงกลยุทธ์ระดับองค์กรและการจัดการตลาดที่มียอดขายไม่เพิ่มขึ้น โดยนำเอาความรู้เชิงกลยุทธ์ทางการคลาดมาใช้ มีการวิเคราะห์หาจุดแข็ง จุดอ่อน โอกาส และอุปสรรคของกิจการ
Subject(s)
Science (General)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ดลยา คณานับ, ทัศนีย์ วัฒนชัยยงค์ (2006) การจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาด กรณีศึกษาร้านสุคนธ์.
File(s)
 5148fulltext.pdf (296.88 KB)
Views
19
Acquisition Date
Mar 13, 2023
Downloads
55
Acquisition Date
Mar 13, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS