Options
การศึกษาเชิงกลยุทธ์การเพิ่มช่องทางการเข้าสู่ตลาดในธุรกิจผลิตภัณฑ์น้ำดื่ม กรณีศึกษา บริษัท XXX จำกัด
Journal
Proceedings of the 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008: "Multi-disciplinary Research Papers"
Conference
The 3rd UTCC Graduate Research Conference 2008
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Author(s)
สุภางค์ เรืองฉาย
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Science and Technology
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ธารทิพย์ ทรัพย์พลับ, สุภางค์ เรืองฉาย (2008) การศึกษาเชิงกลยุทธ์การเพิ่มช่องทางการเข้าสู่ตลาดในธุรกิจผลิตภัณฑ์น้ำดื่ม กรณีศึกษา บริษัท XXX จำกัด.
File(s)
Views
31
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023
Downloads
2498
Last Week
51
51
Last Month
127
127
Acquisition Date
Oct 2, 2023
Oct 2, 2023