Options
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างความผูกพันธ์กับตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหม หนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ = Marketing communication strategies for brand associate OTOP Thai silk and dress / ประพันธ์ วิทยากุลชัย.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ประพันธ์ วิทยากุลชัย (2548) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างความผูกพันธ์กับตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหม หนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ = Marketing communication strategies for brand associate OTOP Thai silk and dress / ประพันธ์ วิทยากุลชัย..
File(s)
Views
6
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 24, 2023
Sep 24, 2023
Downloads
45
Last Month
6
6
Acquisition Date
Sep 24, 2023
Sep 24, 2023