Options
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดและพฤติกรรมการเปิดรับสื่อและใช้บริการธนาคารบนอินเตอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = Marketing communication strategies and media exposure behavior and usage on Internet e-banking service from the customers in Bangkok / ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ (2549) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดและพฤติกรรมการเปิดรับสื่อและใช้บริการธนาคารบนอินเตอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร [ซีดี-รอม] = Marketing communication strategies and media exposure behavior and usage on Internet e-banking service from the customers in Bangkok / ฐิติรัตน์ ธงรัตนะ..
File(s)
Views
8
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023
Downloads
101
Last Week
4
4
Last Month
16
16
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023