Options
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอางผ่านเคาน์เตอร์ห้างสรรพสินค้าของผู้หญิงวัยทํางานในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the purchasing decision behavior upon cosmetics on counter sales of working group women in Bangkok area / สุธิศา โสมะบุตร์.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุธิศา โสมะบุตร์ (2549) ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอางผ่านเคาน์เตอร์ห้างสรรพสินค้าของผู้หญิงวัยทํางานในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the purchasing decision behavior upon cosmetics on counter sales of working group women in Bangkok area / สุธิศา โสมะบุตร์..
File(s)
Views
7
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
38
Last Month
9
9
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023