Options
The Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Wangchuk, Pema. (2551) The Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk..
File(s)
Views
16
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
58
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023