Options
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการเลือกใช้บริการฝากเงินกับธนาคารออมสินในเขตกรุงเทพมหานคร
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สาวิตรี แสงสวัสดิ์, อัครนันท์ คิดสม (2018-06-08) ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการเลือกใช้บริการฝากเงินกับธนาคารออมสินในเขตกรุงเทพมหานคร.
Views
98
Last Month
15
15
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
425
Last Week
3
3
Last Month
59
59
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023