English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Research Outputs
Projects
People
Statistics
English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Home
2. Research Centers
Research Support Office (RSO)
RSO: Conference Papers
ส่วนประสมการตลาด คุณค่าตราสินค้า และความไว้วางใจที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อวิตามิน อาหารเสริมในกรุงเทพมหานคร
Export
Statistics
Options
Show all metadata (technical view)
ส่วนประสมการตลาด คุณค่าตราสินค้า และความไว้วางใจที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อวิตามิน อาหารเสริมในกรุงเทพมหานคร
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2018-06-08
Author(s)
จิรัชยา วิจิตร
ชุติมาวดี ทองจีน
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
จิรัชยา วิจิตร, ชุติมาวดี ทองจีน (2018-06-08) ส่วนประสมการตลาด คุณค่าตราสินค้า และความไว้วางใจที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อวิตามิน อาหารเสริมในกรุงเทพมหานคร.
File(s)
proceeding_0113 จิรัชยา.pdf (212.65 KB)
Show more
Views
166
Last Week
4
Last Month
13
Acquisition Date
Jun 5, 2023
Downloads
583
Last Week
4
Last Month
13
Acquisition Date
Jun 5, 2023
google-scholar
View Details