logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการของธนาคารกรุงเทพ จํากัด (มหาชน)ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล / อิสสราภรณ์ สุอังคะ.
 
Options

การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการของธนาคารกรุงเทพ จํากัด (มหาชน)ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล / อิสสราภรณ์ สุอังคะ.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2544
Author(s)
อิสสราภรณ์ สุอังคะ
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
อิสสราภรณ์ สุอังคะ (2544) การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการของธนาคารกรุงเทพ จํากัด (มหาชน)ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล / อิสสราภรณ์ สุอังคะ..
File(s)
 199712.pdf (3.17 MB)
Views
8
Acquisition Date
Mar 13, 2023
Downloads
20
Acquisition Date
Mar 13, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS