logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan = ปัจจัยภายในและภายนอกที่มีผลกระทบต่อการใช้ระบบการซื้อขายสินค้าผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในประเทศภูฏาน / Tsewang Dorji.
 
Options

Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan = ปัจจัยภายในและภายนอกที่มีผลกระทบต่อการใช้ระบบการซื้อขายสินค้าผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในประเทศภูฏาน / Tsewang Dorji.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2551
Author(s)
C., Tshering Dorji
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Dorji, Tsewang. (2551) Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan = ปัจจัยภายในและภายนอกที่มีผลกระทบต่อการใช้ระบบการซื้อขายสินค้าผ่านระบบอิเล็กทรอนิกส์ของธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในประเทศภูฏาน / Tsewang Dorji..
File(s)
 211671.pdf (1.5 MB)
google-scholar
Views
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS