English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Research Outputs
Projects
People
Statistics
English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Home
2. Research Centers
Research Support Office (RSO)
RSO: Conference Papers
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภค
Export
Statistics
Options
Show all metadata (technical view)
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภค
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
ปรารถนา พะสิม
วิไลลักษณ์ รัตนเพียรธัมมะ
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ปรารถนา พะสิม, วิไลลักษณ์ รัตนเพียรธัมมะ (2018-06-08) ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภค.
File(s)
proceeding_0134 ปราถนา.pdf (236.14 KB)
Show more
Views
103
Last Week
1
Last Month
11
Acquisition Date
Sep 30, 2023
Downloads
500
Last Week
4
Last Month
40
Acquisition Date
Sep 30, 2023
google-scholar
View Details