logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการตัดสินใจเลือกใช้ร้านถ่ายเอกสารในอําเภอเมือง จังหวัดจันทบุรี / จิตราภรณ์ กิตติวรรณศักดิ์.
 
Options

การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการตัดสินใจเลือกใช้ร้านถ่ายเอกสารในอําเภอเมือง จังหวัดจันทบุรี / จิตราภรณ์ กิตติวรรณศักดิ์.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2546
Author(s)
จิตราภรณ์ กิตติวรรณศักดิ์
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
จิตราภรณ์ กิตติวรรณศักดิ์ (2546) การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบการตัดสินใจเลือกใช้ร้านถ่ายเอกสารในอําเภอเมือง จังหวัดจันทบุรี / จิตราภรณ์ กิตติวรรณศักดิ์..
File(s)
 200417.pdf (2.55 MB)
Views
16
Acquisition Date
Mar 23, 2023
Downloads
27
Acquisition Date
Mar 23, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS