Options
ปัจจัยการสื่อสารการตลาดของเครื่องดื่มชาเขียวพร้อมดื่มที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภค = The Effect of the ready-to drink green tea's marketing communication factors on the consumer behavior / สุภานี มณีเทศ.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2006
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุภานี มณีเทศ (2549) ปัจจัยการสื่อสารการตลาดของเครื่องดื่มชาเขียวพร้อมดื่มที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภค = The Effect of the ready-to drink green tea's marketing communication factors on the consumer behavior / สุภานี มณีเทศ..
File(s)
Views
81
Last Month
4
4
Acquisition Date
Sep 22, 2023
Sep 22, 2023
Downloads
146
Last Week
1
1
Last Month
18
18
Acquisition Date
Sep 22, 2023
Sep 22, 2023