Options
การสื่อสารการตลาดของบริษัทผู้ผลิตเพลงไทยสากลสําหรับกระตุ้นการซื้อสินค้า ที่มีลิขสิทธิ์
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2000
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
กฤตพน ถาวรสุข (2543) การสื่อสารการตลาดของบริษัทผู้ผลิตเพลงไทยสากลสําหรับกระตุ้นการซื้อสินค้า ที่มีลิขสิทธิ์.
File(s)
Views
7
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
21
Last Month
4
4
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023