Options
การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION / ปิยวัฒน์ ว่องไว.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2001
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ปิยวัฒน์ ว่องไว (2544) การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION / ปิยวัฒน์ ว่องไว..
File(s)
Views
44
Acquisition Date
Sep 22, 2023
Sep 22, 2023
Downloads
61
Last Month
3
3
Acquisition Date
Sep 22, 2023
Sep 22, 2023