logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION / ปิยวัฒน์ ว่องไว.
 
Options

การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION / ปิยวัฒน์ ว่องไว.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2544
Author(s)
ปิยวัฒน์ ว่องไว
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ปิยวัฒน์ ว่องไว (2544) การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION / ปิยวัฒน์ ว่องไว..
File(s)
 198792.pdf (19.08 MB)
Views
22
Acquisition Date
Apr 2, 2023
Downloads
36
Last Week
1
Acquisition Date
Apr 2, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS