Options
การศึกษากลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดบูรณาการซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคที่อาศัยในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษา บริษัทบิ๊กซี ซูเปอร์เซ็นเตอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2009
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก (2552) การศึกษากลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดบูรณาการซึ่งสัมพันธ์กับพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคที่อาศัยในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษา บริษัทบิ๊กซี ซูเปอร์เซ็นเตอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศุทธิกานต์ ช่อมะกอก..
File(s)
Views
13
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023
Downloads
89
Last Week
2
2
Last Month
10
10
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023