Options
ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุภาวดี จรุงธรรมโชติ, รุ่งรัตน์ ชัยสำเร็จ (2018-06-08) ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค.
Views
78
Last Month
1
1
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023
Downloads
968
Last Week
1
1
Last Month
22
22
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Sep 25, 2023