logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Research Support Office (RSO)
  4. RSO: Conference Papers
  5. ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค
 
Options

ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค

Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
สุภาวดี จรุงธรรมโชติ
Rungrat Chaisamrej
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
สุภาวดี จรุงธรรมโชติ, รุ่งรัตน์ ชัยสำเร็จ (2018-06-08) ปัจจัยแห่งความสำเร็จในการสร้างแบรนด์กิจการเพื่อสังคมกลุ่มอาหารออร์แกนิค.
File(s)
 0139 สุภาวดี จรุงธรรมโชติ.pdf (264.75 KB)
Views
78
Last Month
1
Acquisition Date
Sep 25, 2023
Downloads
968
Last Week
1
Last Month
22
Acquisition Date
Sep 25, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
Central Library, University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS