Options
The Study of the tourists' perception of destination attributes on selecting Bhutan as a destination which relates to satisfaction and destination loyalty = การศึกษาแนวคิดการรับรู้เกี่ยวกับคุณลักษณะของจุดหมายในการเลือกที่จะมาเยือน ณ ประเทศภูฏานของนักท่องเที่ยว โดยสํารวจจากความพึงพอใจและความภักดีในประเทศที่มาเยือน / Kinga Thinley.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
Thinley, Kinga. (2551) The Study of the tourists' perception of destination attributes on selecting Bhutan as a destination which relates to satisfaction and destination loyalty = การศึกษาแนวคิดการรับรู้เกี่ยวกับคุณลักษณะของจุดหมายในการเลือกที่จะมาเยือน ณ ประเทศภูฏานของนักท่องเที่ยว โดยสํารวจจากความพึงพอใจและความภักดีในประเทศที่มาเยือน / Kinga Thinley..
File(s)
Views
4
Last Month
1
1
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
29
Last Week
1
1
Last Month
2
2
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023