English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Research Outputs
Projects
People
Statistics
English
ไทย
Log In
Email address
Password
Log in
Have you forgotten your password?
Home
2. Research Centers
Research Support Office (RSO)
RSO: Conference Papers
ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0
Export
Statistics
Options
Show all metadata (technical view)
ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
พล เนื่องจำนง
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พล เนื่องจำนง (2018-06-08) ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0.
File(s)
0144 พล เนื่องจำนงค์.pdf (502.62 KB)
Show more
Views
16
Last Month
1
Acquisition Date
Sep 30, 2023
Downloads
84
Last Week
1
Last Month
12
Acquisition Date
Sep 30, 2023
google-scholar
View Details