logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 2. Research Centers
  3. Research Support Office (RSO)
  4. RSO: Conference Papers
  5. ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0
 
Options

ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0

Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2018-06-08
Author(s)
พล เนื่องจำนง
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พล เนื่องจำนง (2018-06-08) ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0.
File(s)
 0144 พล เนื่องจำนงค์.pdf (502.62 KB)
Views
14
Acquisition Date
Mar 25, 2023
Downloads
32
Acquisition Date
Mar 25, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS