Options
ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2018-06-08
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Marketing Communication
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
พล เนื่องจำนง (2018-06-08) ลักษณะและประเภทของผู้บริโภคสื่อสมัยใหม่แบบโพรซูเมอร์ ในยุคประเทศไทย 4.0.