Options
การจัดการระบบคิวลูกค้าเพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการ และลดระยะเวลาการรอคอย กรณีศึกษา ธนาคาร ยูโอบี จํากัด (มหาชน) สาขา A [ซีดี-รอม] / ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2008
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ (2551) การจัดการระบบคิวลูกค้าเพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการ และลดระยะเวลาการรอคอย กรณีศึกษา ธนาคาร ยูโอบี จํากัด (มหาชน) สาขา A [ซีดี-รอม] / ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ..
File(s)
Views
29
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023
Downloads
150
Last Month
13
13
Acquisition Date
Oct 3, 2023
Oct 3, 2023