Options
ความพึงพอใจในศูนย์บริการตอบรับทางโทรศัพท์และความภักดีต่อตราสินค้า : กรณีศึกษาอุตสาหกรรมโทรศัพท์เคลื่อนที่ AIS, DTAC และ TRUE MOVE = Call center satisfaction and brand loyalty : a case study of the mobile phone industry AIS, DTAC and TRUE MOVE / อังคณา จําปาทอง.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2552
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
อังคณา จําปาทอง (2552) ความพึงพอใจในศูนย์บริการตอบรับทางโทรศัพท์และความภักดีต่อตราสินค้า : กรณีศึกษาอุตสาหกรรมโทรศัพท์เคลื่อนที่ AIS, DTAC และ TRUE MOVE = Call center satisfaction and brand loyalty : a case study of the mobile phone industry AIS, DTAC and TRUE MOVE / อังคณา จําปาทอง..
File(s)