Options
การสื่อสารทางการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อ การตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ครีมบำรุงผิวหน้า
Conference
การประชุมวิชาการและนำเสนอผลงานวิชาการระดับชาติ UTCC Academic Day ครั้งที่ 2
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
June 8, 2018
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. Research Support Office
Subject(s)
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ณัฐภัสสร ชาลีกุล, ชุติมาวดี ทองจีน (2018-06-08) การสื่อสารทางการตลาด ภาพลักษณ์ตราสินค้า และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อ การตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ครีมบำรุงผิวหน้า.
Views
164
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023
Downloads
947
Last Month
11
11
Acquisition Date
Sep 29, 2023
Sep 29, 2023