Options
กลยุทธ์การสื่อสารเอกลักษณ์ตราเว็บไซต์และพฤติกรรมการใช้บริการเว็บไซต์ ของนักธุรกิจส่งออก : กรณีศึกษาเว็บไซต์ไทยแลนด์ดอทคอม
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2001
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
วรรณวนัฏ ช้างแก้ว (2544) กลยุทธ์การสื่อสารเอกลักษณ์ตราเว็บไซต์และพฤติกรรมการใช้บริการเว็บไซต์ ของนักธุรกิจส่งออก : กรณีศึกษาเว็บไซต์ไทยแลนด์ดอทคอม.
File(s)
Views
4
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023
Downloads
20
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 28, 2023
Sep 28, 2023