Options
พฤติกรรมการเปิดรับการสื่อสารการตลาด กับการตัดสินใจใช้บริการสตูดิโอ ถ่ายภาพแต่งงานของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2544
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
วรพร จิตราภัณฑ์ (2544) พฤติกรรมการเปิดรับการสื่อสารการตลาด กับการตัดสินใจใช้บริการสตูดิโอ ถ่ายภาพแต่งงานของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
File(s)
Views
16
Last Month
3
3
Acquisition Date
May 30, 2023
May 30, 2023
Downloads
26
Last Month
1
1
Acquisition Date
May 30, 2023
May 30, 2023