Options
พฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อของผู้บริโภค (ศึกษาเฉพาะกรณีร้านเซเว่นอีเลฟเว่น) / นุชรัตน์ จันทนาคร.
Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2005
Author(s)
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นุชรัตน์ จันทนาคร (2548) พฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อของผู้บริโภค (ศึกษาเฉพาะกรณีร้านเซเว่นอีเลฟเว่น) / นุชรัตน์ จันทนาคร..
File(s)
Views
39
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023
Downloads
103
Last Month
2
2
Acquisition Date
Sep 26, 2023
Sep 26, 2023