logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 1. Schools / Colleges
  3. School of Economics (EC)
  4. EC: Theses / Independent Studies
  5. พฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อของผู้บริโภค (ศึกษาเฉพาะกรณีร้านเซเว่นอีเลฟเว่น) / นุชรัตน์ จันทนาคร.
 
Options

พฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อของผู้บริโภค (ศึกษาเฉพาะกรณีร้านเซเว่นอีเลฟเว่น) / นุชรัตน์ จันทนาคร.

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Date Issued
2548
Author(s)
นุชรัตน์ จันทนาคร
Other Contributor(s)
University of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
Subject(s)
Business Economics
Degree Level
masters
Degree Department
School of Economics
Degree Grantor
The University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
public
Rights
This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
นุชรัตน์ จันทนาคร (2548) พฤติกรรม และปัจจัยทางการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าจากร้านค้าสะดวกซื้อของผู้บริโภค (ศึกษาเฉพาะกรณีร้านเซเว่นอีเลฟเว่น) / นุชรัตน์ จันทนาคร..
File(s)
 200387.pdf (2.5 MB)
Views
36
Acquisition Date
Mar 26, 2023
Downloads
93
Acquisition Date
Mar 26, 2023
google-scholar
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS