logo
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ไทย
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. 4. Information Technology Division
  3. IT: Experiment
  4. การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION /
 
Options

การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION /

Publisher(s)
University of the Thai Chamber of Commerce (UTCC)
Date Issued
2544.
Author(s)
ปิยวัฒน์ ว่องไว
Other Contributor(s)
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย.. สาขาวิชาบริหารธุรกิจ.
Description
งานวิจัย (บธ.ม.) - - มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย, 2544.
Subject(s)
พฤติกรรมผู้บริโภค.
ผู้บริโภค-- การตัดสินใจ.
เบียร์.
Degree Grantor
University of the Thai Chamber of Commerce
Access Rights
Public
Rights
This work is under copyright of University of the Thai Chamber of Commerce (UTCC). Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Rights Holder(s)
University of the Thai Chamber of Commerce
Bibliographic Citation
ปิยวัฒน์ ว่องไว.. (2544.). การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อและดื่มเบียร์ตรา SUPER LION /
Views
37
Last Week
5
Acquisition Date
May 28, 2023
google-scholar
Downloads
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
University of the Thai Chamber of Commerce
Powered by DSpace-CRIS